Den jobbiga känslan....

Ni vet den jobbiga känslan när man varit jätte bra vän med någon och sen helt plötsligt så är det något mellan oss och sen glider man isär, det är sjukt jobbigt och det har tyvärr hänt mig flera gånger. Det händer det nu.. Jag och en annan tjej var jätte bra vänner i sso men nu så glider vi isär mer och mer och vi låter inte ens glada när vi pratar med varandra längre. Det är jätte frustrerande för mig och jag vet inte vad jag gjort för fel och det går liksom inte veta vad man gjort när man frågar personen vad jag gjort och så säger den "Inget" det är jätte jobbigt och man blir liksom "Jaha va ska man göra nudå?" Låta henne gå eller hänga efter?
Bra fråga. Tog upp det för att min dag har varit så dålig..
Vad som mer hänt idag är att jag har en vän som var på jätte dåligt humör och ville knappt skriva eller träffas och så. Jag blev även jätte frustrerad då och jag visste lixom inte vad jag skulle göra för jag satt ju där på andra sidan datorskärmen och ville hjälpa henne men inte ville hon det inte.. Nepp.. 
Så jag levlade klart ensam och sen loggade jag ut och sen så loggade jag inte igen och har fortfarande inte gjort för jag kommer ändå få vara ensam och det vill jag inte. För mina 2 bästa vänner... vet jag inte vad som händer mellan oss. Men jag har iallafall en bild att bjuda på från idag så hörs vi sen när jag är på bättre humör och har redit ut vad som händer egentligen.. 
 
Musse blev i level 12 idag :'D 

Kommentera här: