Tappat spellusten igen?

~En väldigt gammal arkiv bild får det bli :)~
 
Ja, tyvärr är det så att jag faktiskt tappat spellusten igen. Är inne någon gång varje dag bara för att göra skattjakten och sen loggar jag ut och gör någonting annat, jag är inte så aktiv på någon av bloggarna och det beror på att jag inte sitter så mycket vid datorn nu för det är så pass varmt på dagarna att vi har gjort annat och nu på pappas semester så kommer vi göra lite grejer och så, så jag funderar på att ta typ en paus från sso nu i sommar, och uppdatera lite med bilder eller någonting dom få och korta stunderna jag är inne. Ibland kan jag kanske vara inne längre för att umgås med Maria eller Ruben men det blir inte heller så ofta eftersom dom nästan aldrig heller spelar eller så är vi aldrig inne samtidigt, vi loggar in omlott varandra och ja det är ju väldigt svårt att veta när någon är inne om man inte har kontakt med dom!! :) Men nu vet ni varför det kanske inte blir så bra uppdatering här över sommaren, kraaaaaaam :)

Kommentera här: