Jag står inför ett svårt val!

Helt ärligt, just nu vet jag inte vad som är rätt och fel, jag funderar helt på att lämna RF istället för att ta upp en massa onödig plats nu i sommar när jag ändå inte har tid att klara eventkraven men jag vill verkligen inte förlora mina underbara vänner jag fått genom RF och i höst kommer jag att bli ännu mer aktiv på Starstable så då har jag tiden att fixa eventkraven. Så det står mellan antingen eller, jag antar att det är svårt att komma tillbaka till klubben om man redan lämnat en gång och det känns jätte ledsamt men samtidigt vill jag att en annan människa ska få prova på att komma in i våran härliga stämning i klubben och att jag ska ge plats till en ny och inte ta upp platsen. Men jag velar fortfarade jätte mycket och jag vet inte om jag kommer kunna klara eventkraven den här månaden och gör jag inte det så kommer jag ändå bli kickad från klubben... Jag får fundera i helgen och nästa vecka får jag se helt enkelt...
 
Så mycket tankar....
 
 

Kommentera här: