Sälja eller inte?

Idag så kollade jag igenom vilka hästar jag hade på hästön, och då såg jag att jag hade min Quarter Vera där som jag helt hade glömt bort.
 
Jag tog hem henne för att kännas hur det kändes, för när jag såg henne så tänkte jag att men henne rider jag ju aldrig och hon står ju bara på hästön så jag kan nog sälja henne. Och jag tog då ut henne och red på henne ett tag för att se om det verkligen inte kändes som en häst jag ville ha kvar, men hon var ju så himla söt och jag hade saknat att rida på henne så jag har nu bestämt mig för att hon faktiskt får vara kvar hos mig.
 
Jag har så himla många hästar, okej 24 stycken, men det är vissa hästar som bara står på hästön, typ mina 3 fjordingar och mina 3 arabiska fullblod, så jag ska kolla igenom alla mina hästar och se om jag vill ha alla kvar annars får dom åka till nya hem och hitta en ny ägare som älskar dom lika mycket som jag gjorde förut. :) 
 
Jag fotade även några bilder på henne, och erkänn att hon faktiskt är riktigt sockersöt. ;)
 
 
 
 

Kommentera här: