Sydhoven.

Sydhoven är en väldigt fin plats enligt mig, ett stoooort fält med en massa stenar, pinnar & Berg ungefär som det brukar vara i verkliga naturen. Det är väldigt fint gjort och att dom la till vildhästarna var ju bara pricken över i:t. Det är verkligen ur söta ponnyer som springer omkring där och jag vill gärnaaa ha en. Men dom kommer ju på Onsdag.
 
Uppdragen man fick var ganska roliga men att det var så svårt att ta sig dit där Madison och dom va var ju lite knepigt. Det tog ett tag innan jag hittade ner. Det kan få komma lite mer uppdrag där ute så man kan få veta lite mer om själva sydhoven och dess invånare, han eremiten är ju inte en sån trevlig typ heller haha.
 
Men jag tycker absolut om Sydhoven även om jag inte är där allt för ofta för det är som sagt lite öde hahah, men verkligen bra jobbat av sso teamet. :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: