Klubb & ny häst.

Hello!
 
Jag har som rubriken lyder eller ah, jag har helt enkelt valt att lämna RF för att jag mår inte speciellt bra irl och jag har så mycket att tänka på just nu så jag har inte tid för att klara eventkraven i den klubben. Däremot gick jag med i Acero Dragons för att slippa klubbförfrågningar och dom har typ inga eventkrav så det är perfekt för mig just nu. Men tanken är att komma tillbaka till RF när allting i mitt liv ordnat upp sig. Men nog om det nu.
 
Jag har även köpt en ny häst i Fredags, en Lippizzaner som heter AppleCrush aka Äpplet, hon är en glad och pigg häst, hon älskar att göra rätt och gör nästan allt för sin ryttare. Jag hoppas vi ska trivas ihop och jag ska börja försöka hitta knapparna på henne så att allting kan flyta på och vi kan komma ut på tävlingsbanorna tillsammans i framtiden.
 
Det va lite vad jag hade att ta upp just nu, tänkte att ni skulle få en liten uppdatering om hur läget ligger till.
 
Hadewee!
 
 
 

Kommentera här: