Hejdå 2016, Hej 2017

Ja, hörrni. Nu är 2016 borta och så går vi in på ännu ett nytt år. Det är med blandade känslor och jag hoppas verkligen 2017 blir bättre. 2016 har verkligen inte varit ett bra år för mig och mina nära. Men nu hoppas vi på ett mycket bättre 2017 utan hemskheter. 
 
Så, hur mår ni då? Med mig är det bara fint, förutom att uppdateringen här är lite sisådär haha. Men jag ska försöka bättra mig och skriva när jag iallafall har något att skriva om, för just nu är det så att jag tänker att jag ska fota en massa bilder och lägga upp på bloggen men sen så tänker jag att "Nej det behövs inte" men nu ska jag verkligen göra det när jag tänkt så. 
 
Så, detta år har varit mycket roligt inom Starstable världen, dels har Jorvik city & Epona kommit, det har kommit många nya hästraser som Welshponnyerna, Mustangerna, lippizanerna osv. Det ska bli spännanade att se vad sso har hittat på åt oss detta år eller hur? :) Det är sjukt vilka ideer dom har och hur mycket spelet utvecklas hela tiden. 

Så, jag önskar er en bra början på det nya året så ses vi nästa gång! :)
 

Kommentera här: