Kvällen igår.

Jag la ju upp bilder på mig och Maria när vi dansade. Men jag har lite andra bilder från igårkväll som jag tänkte att det kunde vara lite "mysigt" att dela med mig av! ^^ Vi va tillexempel i Silvergladebyn & vid Silon. Sprang runt lite där och sen avslutade vi med att äta på Restaurang Silvergaffeln. Mysigt att umgås med hjärtat mitt! ❤️


HAHAHA, Maria flyger! Hon är ju en drake så x'D
 Stod och kollade på ut genom klockan och då såg man Steves stall. 
 Sen avslutade vi med lite Pizza & Tårta. Men jag ska anmäla den här restaurangen för jag fick ingen tallrik under min pizza, dom la den direkt på duken. Grrrrr!!!!
 
Hahahah, ha det bra! ^^
1 Maria Shadowheart:

skriven

Haha du med din anmälan som jag skratta

Svar: HAHAHHAHAH, jadu... Jag var nog lite övertrött. x)
[email protected] Mountainstone

2 Maria Shadowheart:

skriven

Haha var du inte ensam om :P

Svar: Hahahah, jag höll på och ramla av stolen också för att jag skratta så mycket den natten! xD
[email protected] Mountainstone

Kommentera här: